الزام ارایه کلیه خدمات ارجاع کار و امور تصدی گری در سامانه سانکا

‍ توسط سازمان مرکزی ابلاغ شد:
الزام ارایه کلیه خدمات ارجاع کار و امور تصدی گری در سامانه سانکا

موضوع الزام ارایه کلیه خدمات ارجاع کار و امور تصدی گری از جمله تفاهم نامه های استانی در سامانه سانکا توسط سازمان مرکزی برای اجرا به واحدهای استانی ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی سَنَم پایتخت به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مرکزی، در این ابلاغیه آمده است: در اجرای مصوبات شورای مرکزی و پیرو بخشنامه ها و ابلاغیه های قبلی مبنی بر؛ انجام وظایف قانونی سازمان در نظارت بر عملکرد و حسن انجام وظایف اعضای سازمان، شفافیت، رعایت ضوابط، دستورالعمل های فنی و تعرفه های مصوب، کلیه خدمات تصدی گری واگذار شده به سازمان در سطح ملی و استانی در قالب تفاهم نامه، توافق نامه، قرارداد و ... می بایست صرفاً از طریق زیرساخت الکترونیکی ارجاع کار سامانه سانکا صورت گیرد و عدم رعایت آن مجاز نمی باشد.

در بخش دیگری از این ابلاغیه آمده است: در خصوص وظایف تصدی گری که در سطح استانی به اعضای سازمان واگذار گردیده یا می گردد، در صورتی که خدمات مورد نظر در تعرفه های ابلاغی وزیر جهادکشاورزی احصا گردیده است می بایست از رشته فعالیت مربوطه در سامانه سانکا ارجاع گردد و چنانچه خدمات مورد نظر در تعرفه های فوق احصا نگردیده باشد، بایستی تعرفه های مورد توافق با دستگاه های اجرایی استان با ذکر مستندات اعلام تا بلافاصله نسبت به ایجاد رشته فعالیت مربوطه با بهای خدمت مورد توافق در سامانه اقدام لازم صورت گیرد.

در ابلاغیه سازمان مرکزی تأکید شده است؛ هرگونه ارائه خدمت و انجام کار خارج از سامانه سانکا به هر نحو و با هر عنوان مجاز نبوده و تخلف محسوب می گردد.

94
9 مهر 1402 - 0:00