بررسی بیش از 50 درخواست متقاضیان سرمایه گذرای در بخش کشاورزی شهرستان ورامین

‍ در راستای رزمایش جهادی صدور مجوزها انجام شد:
بررسی بیش از 50 درخواست متقاضیان سرمایه گذرای در بخش کشاورزی شهرستان ورامین

به گزارش روابط عمومی سنم استان، با عنایت به تاکید سرپرست سازمان در ادامه رزمایش جهادی صدور مجوز واحدهای تولیدی، در دومین روز رزمایش جهادی مدیر صدور مجوزهای استان در شهرستان ورامین حضور یافت.

 شوقی مدیر صدور پروانه های ستاد استان در محل دفتر نمایندگی سازمان بیش از 50 درخواست متقاضیان را بررسی و راهنمایی های لازم را برای تسهیل در اخذ مجوز سرمایه گذاران بخش کشاورزی بیان کرد.

وی در ادامه با بیش از 30 نفر از بهره برداران به صورت حضوری ملاقات و ضمن شنیدن مسائل و  مشکلات این افراد از طریق دفتر نمایندگی  موارد لازم را برای صدور مجوز ارائه نمود.

در پایان مدیر صدور پروانه های پایتخت طی جلسه ای مشترک با قالیشورانی مدیر دفتر نمایندگی سازمان به صورت ویژه مشکلات مطروحه در اخذ مجوز دامداری های روستایی شهرستان ورامین را مورد بررسی قرار داد.

گفتنی است؛ بهره برداران متقاضی صدور مجوز بخش کشاورزی در سطح استان می توانند به منظور رسیدگی هر چه سریع تر درخواست ها به صورت الکترونیک با مراجعه به سایت سازمان به آدرس www.anreo.com با کلیک بر روی گزینه گفتگوی برخط سوالات خود را مطرح و پاسخ را از کارشناسان حوزه های مختلف دریافت نمایند.

140
28 مرداد 1402 - 0:00