قائم مقام سَنَم پایتخت ازاستفاده بالقوه ظرفیت کارشناسان رسمی سازمان درتسریع فرآیندهای حوزه ارجاع کار در سطح شهرستان ها خبر داد

1401-09-23
 قائم مقام سَنَم پایتخت ازاستفاده بالقوه ظرفیت کارشناسان رسمی سازمان درتسریع فرآیندهای حوزه ارجاع کار در سطح شهرستان ها خبر داد

‍ ‍ قائم مقام سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی پایتخت:

 

  بهره گیری از ظرفیت کارشناسان رسمی سازمان تسریع در فرآیند امورات ارجاع کار بهره برداران را به دنبال دارد

 

 قائم مقام سَنَم پایتخت از استفاده بالقوه ظرفیت کارشناسان رسمی سازمان در تسریع فرآیند های حوزه ارجاع کار در سطح شهرستان ها خبر داد

 

 

به گزارش روابط عمومی سنم استان، کیانوش کلهر، قائم مقام سازمان با اشاره به تاکید سرپرست سازمان در خصوص بکار گیری ظرفیت کارشناسان رسمی(ماده۳۲) عضو سازمان گفت؛ در راستای تسهیل در انجام درخواست های ثبت شده بهره برداران در سامانه های سماک و سانکا و انجام امورات کارشناسی در کوتاه ترین زمان ممکن اعطای صلاحیت به این کارشناسان انجام می شود.

 

کلهر در ادامه اذعان نمود؛ با توجه به رویکرد جدید سازمان از پتانسیل این اعضا در بازدید های کارشناسی صدور مجوز واحد های تولیدی، امور اراضی، نظارت برساخت در سطح شهرستان ها بر حسب محل فعالیت درج شده در سامانه سانکا استفاده خواهد شد.

 

قائم مقام سازمان تصریح کرد؛ طبق برنامه ریزی به عمل امده کارشناسان ماده ۳۲ عضو سازمان پس از شرکت در دوره های آموزشی مرتبط با رشته تحصیلی قوانین، دستورالعمل ها و ... در سطح شهرستان ها با هدف ارجاع کار به نزدیکترین عضو به درخواست بهره بردار برای تاسیس واحد تولیدی آغاز به فعالیت می نمایند.

 

کیانوش کلهر با بیان این نکته که سَنَم پایتخت دارای بیش از ۲۰۰ کارشناس رسمی ماده ۳۲ است افزود؛ بیشترین صلاحیت کارشناسان سطح استان به ترتیب کشاورزی، منابع طبیعی و دامپروری می باشد.

 

وی در پایان گفت؛ کارشناسان فوق برای همکاری با سازمان برای ارجاعات امورات رشته های تخصصی می توانند با مراجعه به سایت سازمان به آدرس www.anreo.com با کلیک بر روی گزینه گفتگو برخط آمادگی خود را اعلام نمایند.

254
23 آذر 1401 - 0:00