تفاهم نامه همکاری دو جانبه مشترک بین سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان تهران و انجمن علمی ماهیان زینتی به امضا رسید

1401-01-28
تفاهم نامه همکاری دو جانبه مشترک بین سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان تهران و انجمن علمی ماهیان زینتی به امضا رسید

با انعقاد تفاهمنامه میان سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان تهران و انجمن علمی ماهیان زینتی؛
زنگ ورود دانش‌آموختگان کشاورزی به بازار کار شیلات به صدا درآمد.
تفاهم نامه همکاری دو جانبه مشترک بین سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان تهران و انجمن علمی ماهیان زینتی به امضا رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران در آغاز این نشست، دکتر ‌هاله یحیی‌زاده ضمن قدردانی از زحمات مجموعه شیلات کشور و تقدیر از تولید کنندگان و تلاشگران عرصه آبزی‌پروری استان، به ظرفیت‌های خوب سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران برای اجرای مطالعات تحقیقاتی و تسریع فرآیند امور آبزی پروری شیلات اشاره کرد.‌
بر پایه این گزارش این تفاهمنامه با هدف هم افزایی و همکاری برای توسعه کارآفرینی ،دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی تخصصی بستر سازی و تسهیل ورود فارغ التحصیلان و دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف بخش کشاورزی به بازار کار شیلات منعقد شد.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، همچنین هدف از انعقاد این تفاهم نامه را همکاری علمی – پژوهشی، آموزشی، خدماتی و ایجاد بستر مناسب و هم افزایی خواند.
یحیی‌زاده اظهار امیدواری کرد تا بتوان با انجام همکاری بین دو مرکز فارغ التحصیلان بخش کشاورزی و منابع طبیعی را در جهت دستیابی به مهارت‌های حرفه ای لازم و استفاده از ظرفیت‌های شغلی و سرمایه گذاری هدایت کرد.
گفتنی است این تفاهم‌نامه میان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با امضا دکتر‌هاله یحیی‌زاده و دکتر شهرام دادگر رییس انجمن علمی ماهیان زینتی ایران به امضا رسید.

210
28 فروردین 1401 - 0:00