برگزاری کارگاه آموزشی تکثیر و پرورش زالو

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران در نظر دارد با توجه به نیاز بالقوه بازار برای تکثیر و پرورش زالو اقدام به برگزاری این دوره نماید.
برگزاری کارگاه آموزشی تکثیر و پرورش زالو

مصرف زالو به دلیل خواص متعدد آن در سراسر جهان رو به افزایش است بر این اساس بسیاری از کشورهایی که دارای اقلیم مناسب هستند، به پرورش و تکثیر زالو روی آورده و در آمدهای سرشار و حیرت آوری کسب کرده اند. پرورش زالو ظرفیت بالایی برای درآمد زایی دارد و در حال حاضر تقاضا، بیشتر از عرضه است. به عبارتی تعداد خریداران، بیشتر از پرورش‌دهندگان است. با توجه به اینکه صید زالو در ایران بیشتر از پرورش است، بازار زالو کشش خیلی خوبی دارد. ۹۰ درصد زالوهای مصرفی در ایران از طریق صید تامین می‌شود. از طرفی صید زالو هر سال کاهش و قیمت زالو افزایش می‌یابد.
بنابراین با توجه به مطالب فوق الذکر و نیازسنجی های صورت گرفته این سازمان برای توانمند سازی اعضا در جهت ایجاد اشتغال و کارآفرینی نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی تکثیر و پرورش زالو اقدام نموده است.
کارگاه مذکور بهمراه بازدید با هماهنگی سازمان شیلات ایران در روزهای 22 و 23 آبان ماه برگزار خواهد شد، و پس از اتمام دوره به شرکت کنندگان گواهینامه سازمان اعطا خواهد شد.
لذا علاقمندان شرکت در دوره مذکور می توانند حداکثر تا تاریخ 15 آبان ماه با مراجعه به سامانه مدیریت آموزش agrieng.org در این دوره ثبت نام و جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آموزش با شماره 88535580 تماس حاصل نمایند.

1228
6 آبان 1397 - 0:00