برگزاری دوره های مدیریت کسب و کار توسط معاونت آموزش و فناوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

26 آبان ماه 1395
برگزاری دوره های مدیریت کسب و کار توسط معاونت آموزش و فناوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

به گزارش روابط عمومی و به نقل از معاونت آموزش و فناوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با توجه به نیاز جامعه کشاورزی و استقبال اعضا به برگزاری دوره های مدیریت کسب و کار معاونت آموزش و فناوری سازمان اقدام به برگزاری دوره های کوتاه مدت با مجوزر رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی در زمینه کسب و کار نموده است.
همچنین بعد از اتمام دوره گواهینامه معتبر از طرف وزارت کار و امور اجتماعی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران به شرکت کنندگان این دوره اعطا خواهد شد.


مدت دوره: 60 ساعت
زمان برگزاری دوره : روزهای پنجشنبه
شهریه دوره: 750 هزار تومان ( پرداخت به صورت اقساط طی دو ماه)


لازم به ذکر است (دوره MBA از جمله دوره های آموزشی پررونق سالهای اخیر بوده است رشته MBA نام خود را از مخفف عبارت Master of Business Administration گرفته است و از زیرمجموعه‌های حوزه مدیریت محسوب می‌شود.
دوره MBA به طور خاص برای کسانی در نظر گرفته شده است که نیازمند دانش مدیریت هستند، اما در زمینه‌های دیگر تخصص دارند و تحصیل کرده‌اند. به همین دلیل:
عموم مخاطبان دوره MBA، تحصیلات اصلی خود را در حوزه‌های دیگر گذرانده و برای تکمیل مهارتهای مدیریتی خود، این رشته را به صورت دانشگاهی یا در قالب دوره MBA آزاد به عنوان یک گزینه برای تکمیل تحصیلات خود انتخاب می‌کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88535580 تماس حاصل فرمایید.

1586
26 آبان 1395 - 0:00