مراسم افتتاحیه دوره آموزش عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار - دیپلماسی تجاری (DBA) برای نخستین بار در استان تهران در سطح دکتری

شروع دوره از روز پنجشنبه 20 آبان ماه
مراسم افتتاحیه دوره آموزش عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار - دیپلماسی تجاری  (DBA) برای نخستین بار در استان تهران در سطح دکتری

به نقل از معاونت آموزش و فنآوری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، دوره آموزش عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار - دیپلماسی تجاری (DBA) برای نخستین بار در استان تهران در سطح دکتری از روز پنجشنبه 20 آبان ماه برگزار خواهد شد. گفتنی است مراسم افتتاحیه این دوره روز پنجشنبه 13 آبان ماه در محل سازمان برگزار شد.
دوره مذکور طی دو سال به مدت ۴۰۰ ساعت آموزشی، شامل سه ترم به صورت حضوری و یک ترم به صورت نیمه حضوری به منظور ارائه پروژه پایان نامه و با بهره گیری از دانش و تخصص اساتید مجرب دانشگاه های معتبر داخلی و بین المللی و نیز اعضای هیأت علمی مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، سازمان توسعه تجارت و رایزن های اسبق اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار می شود.
لازم بذکر است علاقمندان به گذراندن دوره فوق الذکر می توانند به واحد آموزش مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیرتماس حاصل فرمایند.
☎️ 88535580

روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران

1993
15 آبان 1395 - 0:00