آموزش های بین المللی در دستور کار نظام مهندسی کشاورزی قرار گرفت

معاونت آموزشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران از آغاز سطح بین المللی دوره‌های آموزش خبر داد
آموزش  های بین المللی در دستور کار نظام مهندسی کشاورزی قرار گرفت

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، کارگاه پیشرفته دو روزه محصولات ارگانیک را با حضور اساتید برجسته ملی و بین المللی (از کشور آلمان) در تاریخ 24 و 25 تیر ماه برگزار شد.

افسانه نادری معاون آموزشی و فناوری سازمان در این خصوص گفت: دانشمندان گرایش های مختلف علوم کشاورزی همواره در حال تحقیق و شناسایی روش های نوین توسعه هستند و جامعه مهندسین و بهره برداران کشاورزی با بهره گیری از این علوم بر کیفیت کار خود خواهند افزود.

وی اظهار داشت: جامعه دانشگاهی ایران نیز پیشتاز تحقیق و نوآوری در علوم کشاورزی هستند اما هیچ گاه خود را بی نیاز از ارتباط با محققین و دانشمندان دیگر کشورها نمی دانند کما اینکه با تعامل دانشمندان کشورهای مختلف موجبات رشد و تعالی علمی را در چندین کشور موجب شده است.
نادری با بیان اینکه کشاورزی ارگانیک در ساده ترین تعریف به عنوان کشاورزی بدون افزودن مواد شیمیایی و صنعتی است، افزود: با ایجاد سامانه کشاورزی ارگانیک می توان کشاورزی کشور را به سمت رشد و توسعه پایدار سوق داد که پرورش نیرو های جوان و آموزش دیده مستلزم این امر است.

معاون آموزشی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران بیان داشت: پس از شناسایی کاستی ها و آسیب ها در حوزه تولید محصولات سالم و ارگانیک و با هدف گسترش سطح آموزش های مهارتی دعوت از اساتید بین المللی و بازدید از مراکز نمونه دارای استاندارد جهانی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.
مهندس نادری در ادامه افزود: حضور آقای دکتر استفان آندرا که از مدرسین دانشگاهی کشور آلمان هستند در این سازمان و تدریس مباحث ارگانیک مورد استقبال گسترده حاضرین در دوره آموزشی قرار گرفت و انگیزه ما را برای گسترش این سطح از آموزش را بیشتر نمود.
این معاون آموزشی در پایان اظهار داشت: تحقیق در خصوص نیازهای آموزشی مهندسین کشاورزی و بهره برداران در دستور کار جدی معاونت آموزش نظام مهندسی کشاورزی استان تهران قرار دارد و با توکل به خدا و با تکیه بر علم روز، کاستی های این حوزه بر طرف خواهد شد

1286
26 تیر 1395 - 0:00
IMG-5286.JPG IMG-5205.JPG IMG-4967.JPG IMG-4958.JPG