جلسه کارگروه پدافند غیر عامل

در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تشکیل شد
جلسه کارگروه پدافند غیر عامل

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، جلسه کارگروه پدافند غیرعامل با دستور کار بررسی و جمع بندی برنامه های پیشنهادی اعضای کارگروه در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تشکیل شد.
علیرضا بزرگی رییس سازمان در این جلسه با بیان اینکه پدافند غیرعامل بهترین فرصت برای آگاه سازی مردم و جامعه از این موضوع مهم و موثر در کشور می‌باشد افزود: اهمیت موضوع پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی برای تداوم امنیت غذایی همواره مورد توجه بوده و هست و باید در آگاهسازی عمومی این موضوع تلاش کنیم بزرگی افزود: بی توجهی به پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی مشکلات فراوانی را پیش روی کشور قرار خواهد داد و توجه به این بخش را حائز اهمیت دانست.
وی با بیان اینکه در پدافند غیرعامل اهدافی همچون کاهش آسیب پذیری زیر ساخت‌ها در حوادث، تسهیل مدیریت بحران، افزایش بازدارندگی و ارتقاء پایداری ملی دنبال می‌شوند افزود: برای دست یافتن به این اهداف در بخش کشاورزی باید به سمت استاندارد سازی، عدم استفاده از روش ها و نگاه های سنتی پرداخته شود.
در ادامه بزرگی ضمن ابراز خرسندی از تبیین نظام نامه های گلخانه، گیاهپزشکی و دامپروری بر ضرورت تبیین سایر نظام نامه ها در بخش های مختلف از جمله زراعت، باغبانی، صنایع غذایی و ...تاکید نمود.
وی افزود:سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با همه ظرفیت های قانونی خود به پشتوانه ای اعضای توانمندش آماده همکاری لازم را با ستاد پدافند غیر عامل می باشد.

1147
21 تیر 1395 - 0:00