ایجاد اشتغال با فعال سازی واحدهای غیرفعال، نیمه فعال و ناتمام واحدهای دام، طیور و شیلات

در استان تهران
ایجاد اشتغال با فعال سازی واحدهای غیرفعال، نیمه فعال و ناتمام واحدهای دام، طیور و شیلات

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، علیرضا بزرگی رییس سازمان در جلسه که با حضور عباس اکبری شریف معاون بهبود تولیدات دامی، محمد رضا اردوخانی مدیر امور دام و احمد مینایی مدیر امور طیور برگزار شد، بزرگی گفت: فعال سازی واحد های نیم فعال و غیر فعال بخش های دام، طیور و شیلات می تواند درافزایش تولید و اشتغال زایی نقش بسزایی داشته باشد.
وی ادامه داد:استان تهران یکی از قطب های مهم تولیدات دامی کشور است و ساماندهی واحد های نیم فعال و راکد از جمله مهمترین اهداف در استان می باشد در همین راستا نیز گزارشی از آخرین وضعیت صدور پروانه های دام، طیور و شیلات ارائه نمود.
وی با تاکید بر اجرای ماده 15 قانون نظام جامع دامپروری، گفت: استفاده از ظرفیت های اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران بر اجرایی شدن این ماده می تواند به توسعه خدمات در بخش دام، طیور و ایجاد خود کفایی در تولید محصولات پروتئینی، ارتقاء بهره وری، اقتصاد کردن تولید کمک نماید.
معاونت بهبود تولیدات دامی بیان داشت : استفاده از ظرفیت های سازمان نظام مهندسی در واحد های تولیدی کمک بسزایی بر اجرایی شدن ماده 15 نظام جامع دامپروری خواهد داشت و بر استفاده از مسئولین فنی تاکید نمود.

1257
13 تیر 1395 - 0:00