تعرفه خدمات فنی مهندسی کشاورزی بخش غیر دولتی در سال 95

اعلام شد
تعرفه خدمات فنی مهندسی کشاورزی بخش غیر دولتی در سال 95

در راستای اجرای مفاد تبصره ۳ ماده ۲ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، تعرفه های خدمات فنی و مهندسی کشاورزی بخش غیردولتی در سال ۱۳۹۵ اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، این تعرفه ها در ۹ زیر بخش آموزش، ترویج و تحقیقات کشاورزی، جنگلها، مراتع و آبخیزداری، حفظ نباتات، شیلات، تولیدات دامی، تولیدات امور باغی، تولیدات امور زراعی، مکانیزاسیون و صدور، تمدید و بهره برداری واحدهای تولیدی و خدماتی در اردیبهشت ماه سال جاری توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور جهت اجرا به سازمان استانها اعلام شد.
بنا براین گزارش، سازمان با تشکیل کمیته ای دائمی با حضور نمایندگان موسسه پژوهشهای برنامه ریزی اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی، معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، سازمان تحقیقات اموزش و ترویج کشاورزی، مرکز نوسازی و تحول اداری، نظام صنفی کشاورزی و مجمع ملی خبرگان کشاورزی، و با هماهنگی انجام گرفته با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استانها و همچنین نمایندگان تام الاختیار سازمانها و معاونت های تخصصی وزارت جهادکشاورزی اقدام به تدوین مجموعه “تعرفه های خدمات فنی مهندسی کشاورزی بخش غیردولتی” نمود.
براین اساس، این تعرفه ها با هدف ایجاد وحدت رویه و تعیین مبنا و معیاری برای فعالان (اشخاص حقیقی و حقوقی) غیردولتی این بخش است تا بتوانند به استناد آن در ازای ارائه خدمات خود حق الزحمه مشخص شده را دریافت نمایند.
کمیته دائمی تدوین تعرفه در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استانها آماده دریافت پیشنهادات و نقطه نظرات همه متخصصان و فعالان بخش کشاورزی است.

برای مشاهده فایل تعرفه خدمات فنی مهندسی کشاورزی بخش غیردولتی در سال ۹۵ اینجا کلیک کنید.

1703
19 اردیبهشت 1395 - 0:00