زمان توزیع میوه شب عید اعلام شد

زمان توزیع میوه شب عید اعلام شد
زمان توزیع میوه شب عید اعلام شد

میته تنظیم بازار با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، نمایندگان دستگاههای اجرایی، اتحادیه ها و سازمان های مربوطه با موضوع تعیین مباشر، قیمت و زمان توزیع تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، کمیته تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برای تنظیم بازار ایام پایانی سال، عصر دیروز تشکیل جلسه داد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، روند ذخیره سازی را مطابق و مناسب با برنامه پیش بینی شده دانست و اظهار کرد: تاکنون در 7 سردخانه میوه مورد نیاز استان تهران ذخیره سازی گردیده است و 305 جایگاه در سطح استان تهران برای توزیع متناسب با پراکنش جمعیت مناطق مختلف در نظر گرفته شده است.
منصوری در خصوص زمان توزیع گفت: تصمیم بر این گرفته شده است از روز 20اسفند توزیع سیب و پرتقال به تدریج در جایگاهها کار توزیع آغاز گردد و این روند تا روزهای آخر سال با میزان بیشتر ادامه می یابد.
ایشان در ادامه افزود: سهمیه و سردخانه توزیع برای هر شهرستان مشخص گردیده و به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها اطلاع رسانی خواهد شد.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به سازمان تعاون روستایی تاکید کرد تا در روز 19 اسفند تابلوها و بنرهای جایگاهها نصب گردد و ترتیبی اتخاذ شود تا همگی در این روز آماده توزیع باشند.
ایشان قیمت میوه را متناسب با قیمت بازار خبر داد و افزود: قیمت میوه طبق مصوبات ستاد تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی تعیین می گردد.

1021
10 اسفند 1394 - 0:00