طرح پایلوت همگام با کشاورز در استان تهران در شهرستان پیشوا آغاز شد

از توان مهندسان ، اساتید و دانشجویان بسیجی در جهت ارتقا و پایداری تولید محصولات کشاورزی در کشور استفاده می‌شود.
طرح پایلوت همگام با کشاورز در استان تهران در شهرستان پیشوا آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، طرح پایلوت همگام با کشاورز در استان تهران در شهرستان پیشوا آغاز شد.
در حاشیه برگزاری طرح همگام با کشاورز، جلسه ای با حضور دکترمحمدرضا جهانسوز رییس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی کشور، سردار نصیری فرمانده سپاه استان تهران و جمعی از مهندسین بسیجی و مهندس علیرضا بزرگی رییس سازمان برگزار شد.
دکتر جهانسوز ضمن تشریح این طرح، بیان کرد: در این طرح از توان مهندسان ، اساتید و دانشجویان بسیجی در جهت ارتقا و پایداری تولید محصولات کشاورزی در کشور استفاده می‌شود.
جهانسوز با اشاره به مشارکت 9 هزار پایگاه‌ در این طرح ملی تصریح کرد: با بهره گیری از توانمندی این افراد و تشکیل کانون‌های ویژه، هم در زمینه ارتقای مسائل فرهنگی در بین این افراد اقدامات خوبی صورت می‌گیرد و هم در زمینه‌های اقتصادی و بخش بسیار اصلی و اساسی اقتصاد کشور که همان کشاورزی است فعالیت می‌شود.
جهانسوز عنوان کرد: با استفاده از توانمندی مهندسان بسیجی کشور، در این پایگاه‌ها مبادرت به برقراری جلسات آموزشی و ترویجی می‌کنیم.
در حاشیه آغاز طرح همگام با کشاورز، دوره آموزشی GPS در یکی از گلخانه های شهرستان پیشوا برگزار شد و همچنین احکام مربیان آموزشی این طرح در جلسه فوق اهدا شد.

1006
4 بهمن 1394 - 9:11