جلسه مشترک رییس سازمان با رییس شورای شهر و رییس جهاد کشاورزی استان تهران

در این جلسه به مشکلات موجود و اخذ عوارض در شهرداری ها پرداخت شد
جلسه مشترک رییس سازمان با رییس شورای شهر و رییس جهاد کشاورزی استان تهران

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، جلسه ای با حضور مهندس علیرضا بزرگی رییس سازمان، عبدی آذر رییس شورای شهر استان تهران، مهندس علی اشرف منصوری رییس و جمعی از معاونین و مدیران جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد.
در این جلسه ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات موجود در شهرداری ها، اخذ عوارض توسط شهرداری ها و بخشداری ها از واحدهایی که در حوزه دام و طیور و گلخانه فعالیت دارند، مشکلات موجود در پاسخگویی به استعلامات از بخشداری ها و شهرداریها که هزینه بر و زمان بر است، به ارائه راهکارهای موجود در این خصوص پرداختند.
همچنین یکی از موضوعاتی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، این بود که نقشه برداری و طرحها در حوزه کشاورزی توسط مهندسین عمران انجام می شود که کاملا با نظام دامپروری و گلخانه مغایرت دارد.
در این جلسه مقرر شد پیشنهاداتی در خصوص قوانین مرتبط با معافیت های اخذ عوارض و یا اصلاح تعرفه ها از طرف سازمان ارائه شود و همچنین مصوبات لازم در شوراهای استان تهران با هدف توسعه بخش کشورزی در استان تهران به شهرداران ارائه شود.
لازم به ذکر است در این جلسه به طرح ایجاد بازارچه های محلی محصولات کشاورزی پرداختند که رییس شورای شهر استان تهران آمادگی خود را برای اجرایی شدن این طرح اعلام کرد

1484
4 بهمن 1394 - 9:02