تسهیل در امور کشاورزان رشد در تولید و صرفه اقتصادی را در پی دارد

جلسه رییس سازمان با فرماندار شهرستان پیشوا با هدف تسهیل در امور صدور پروانه ها و مجوزها برگزار شد.
تسهیل در امور کشاورزان رشد در تولید و صرفه اقتصادی را در پی دارد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران جلسه ای با حضور عباس ملکوتی خواه فرماندار شهرستان پیشوا، مهندس علیرضا بزرگی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، صمد جلیل وند معاون اداری مالی فرمانداری، ملایری و حبیبی بخشداران مرکزی و جلیل آباد و عرب رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پیشوا برگزار شد.
در این جلسه ضمن بررسی مشکلات پیش روی کشاورزان در شهرستان پیشوا ، نظم بخشیدن به امور و تسهیل در صدور پروانه ها مورد تاکید قرار گرفت.
مهندس علیرضا بزرگی ضمن اشاره به سوابق منطقه مذکور در بخش کشاورزی و دامپروری بیان داشت: با توجه به اینکه تسهیل در امور مربوط به صدور پروانه ها و مجوزها صرفه اقتصادی زیادی را در پی خواهد داشت، این سازمان تلاش خواهد کرد اقدامات لازم در خصوص صدور این پروانه ها و مجوزها در کوتاهترین زمان ممکن صورت پذیرد.
همچنین رییس سازمان با اشاره به اینکه تبدیل گلخانه های سنتی به صنعتی می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش راندمان و تولید داشته باشد، بیان داشت: لازمه دستیابی به این مهم تسهیل در امور کشاورزان است و در صورتی این امر امکان پذیر خواهد بود که سایر دستگاههای اجرایی در حوزه های کشاورزی، منایع طبیعی و محیط زیست با این سازمان همکاری نمایند.
ملکوتی خواه تاکید کرد: از آنجا که محصولات گلخانه ای در شهرستان پیشوا حدود 1200هکتار از اراضی شهرستان را در بر می گیرد و عمده محصولات صیفی استان در این شهرستان تولید می شود لازم است با نگاه ویژه ای به ظرفیت های موجود، دفتر پیشوا متمرکز و اختیارات لازم داده شود.
فرماندار شهرستان پیشوا افزود: با حضور مسئولان تراز اول کشور به پیشوا و بازدید از پتانسیل های شهرستان، مجوز پایانه صادراتی و پایانه حمل و نقل به شهرستان اختصاص داده شد که مجوز آن صادر شده و سرمایه گذار در حال شروع به کار است و شهرستان های جنوب شرق استان تهران را پوشش خواهد داد.
ملکوتی خواه به تجهیز اداره نظام مهندسی شهرستان پیشوا از لحاظ نیروی کارآمد و فضای مناسب تاکید کرد و یادآور شد: برای خدمت رسانی شایسته به مردم و تسریع در رسیدگی به امورات آنها لازم است اختیارات لازم به مدیر این سازمان در شهرستان پیشوا تفویض شود تا کارها با سرعت بیشتر انجام شده و رضایت مردم حاصل گردد.

1305
3 بهمن 1394 - 15:17