صدور بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مجوز واحد تولیدی و خدماتی کشاورزی در یک سال

مدیر امور صدور مجوزها:
صدور بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مجوز واحد تولیدی و خدماتی کشاورزی در یک سال

مدیر امور صدور مجوزها در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور از صدور بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مجوز واحد تولیدی و خدماتی کشاورزی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سَنَم استان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مرکزی، محبوبه محمد زمانی با اشاره به تلاش سازمان نظام مهندسی کشاورزی مبتنی بر تسهیل و تسریع صدور مجوز واحدهای تولیدی کشاورزی به عنوان دروازه ورود سرمایه های مردمی به بخش کشاورزی، اظهار داشت: در یک سال منتهی به مرداد ماه ۱۴۰۲، بیش از ۸۲۰۰  پروانه تأسیس واحدهای تولیدی و خدماتی و بیش از ۳۳۵۰ پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی کشاورزی توسط این سازمان صادر شده است.

در بازه زمانی فوق بیش از ۵۶۰ مجوز در سطح استان تهران صادر که از این تعداد ۲۷۲ پروانه تاسیس و ۲۹۳ پروانه بهره برداری می باشد.

شایان ذکر است، سازمان نظام مهندسی کشاورزی با همکاری مؤثر هیأت مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار از طریق حذف استعلامات غیرضرور و بازنگری در قوانین و ضوابط مربوطه، همواره به دنبال تسهیل صدور مجوزها، بهبود فضای کسب و کار، روان سازی صدور مجوزها، تسریع جریان سرمایه گذاری و جلب سرمایه های مردمی می باشد.

75
31 مرداد 1402 - 0:00