اجرای طرح ها و فعالیت های نوظهور و دانش بنیان کشاورزی در دستور کار

رییس سازمان مرکزی در نشست مشترک با مدیرعامل بنیاد برکت:
اجرای طرح ها و فعالیت های نوظهور و دانش بنیان کشاورزی در دستور کار

اجرای طرح ها و فعالیت های نوظهور و دانش بنیان کشاورزی در دستور کار مشترک دو مجموعه می باشد

رییس سازمان مرکزی گفت: با توجه به ظرفیت های موجود، اجرای طرح ها و فعالیت های نوظهور و دانش بنیان کشاورزی می تواند در دستور کار مشترک دو مجموعه باشد.

به گزارش روابط عمومی سَنَم پایتخت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، رییس سازمان مرکزی، در نشست مشترک با مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که در محل بنیاد برگزار شد، ضمن ارائه اهداف و برنامه های سازمان در دوره پنجم، با اشاره به ظرفیت ها و رویکردهای سازمان اظهار داشت: این سازمان با الهام از بیانیه گام دوم انقلاب و با اتکای به فرمان رهبری، تمامی برنامه ها، فعالیت ها و اقدامات خود را با اتکای به ظرفیت های مردمی و بهره گیری از فناوری های جدید، در این راستا قرار داده است.

وی دانش گستری در محیط های کشاورزی را از مهمترین رسالت های این سازمان عنوان کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی با هدف نهادسازی و تسریع جریان ورود دانش به محیط های تولیدی به عناون مقوم تولید، شبکه غیردولتی تحت عنوان مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی را راه اندازی کرده است که ضمن تسهیل امر دانش گستری، در نزدیکترین نقطه به محیط های تولید، خدمات مورد نیاز کشاورزان را ارائه می نماید.

رییس سازمان مرکزی در این نشست ضمن اعلام آمادگی برای توسعه همکاری های مشترک، تصریح کرد: تمامی ظرفیت های سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای اجرای بهتر طرح های و پروژه های کشاورزی در اختیار بنیاد برکت می باشد.

مدیرعامل بنیاد برکت در این نشست با تقدیر از برنامه ها و اقدامات سازمان در بخش کشاورزی، اظهار داشت: اساس کار طبق فرمایش رهبری بایستی بر اصل مردمی بودن امور پایه ریزی شود چرا که تجربه ثابت کرده است هر زمان مردم پای کار آمده اند، موفقیت های چشم گیری حاصل شده است.

محمد ترکمانه گفت: ایجاد امنیت غذایی و فرصت های شغلی دو حوزه مهم و مورد تأکید بنیاد بوده و بایستی از طریق جریان سازی و استفاده از ظرفیت های طرفین مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به ماهیت مردمی و دانشی سازمان نظام مهندسی و ظرفیت های قابل توجه موجود در این مجموعه، یقینا توسعه همکاری های مشترک به اجرای بهتر و جامع تر پروژه های مورد نظر منجر خواهد شد.

86
13 تیر 1402 - 0:00