ثبت بیش از ۲۳ هزار قرارداد خوداشتغالی حرفه ای در سامانه سانکا

1402-04-11
ثبت بیش از ۲۳ هزار قرارداد خوداشتغالی حرفه ای در سامانه سانکا

به گزارش روابط عمومی سَنَم استان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مرکزی، یکی از رسالت ها و وظایف مهم سازمان؛  نظام بخشی به مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و هویت بخشی به شاغلان حرفه ای، نظارت بر حسن انجام وظایف ایشان و جلوگیری از مداخله افراد فاقد صلاحیت در امور فنی است.

 بر این اساس اعضای سازمان به عنوان شاغلان حرفه ای مکلفند قراردادهای خود با دستگاه های دولتی و بخش خصوصی را در سامانه سانکا اعلام و ثبت نمایند.

دستگاه های دولتی نیز به موجب ماده (۳) آیین نامه اجرایی قانون تاسیس سازمان مکلفند؛ طرح ها، پروژه ها و انجام فعالیت های مشاوره ای و پیمانکاری خود را صرفا به اعضای دارای پروانه از این سازمان واگذار نمایند.

تاکنون ثبت بیش از ۲۳ هزار قرارداد خوداشتغالی حرفه ای (خوداظهاری قرادادها) در حوزه های مختلف بخش کشاورزی توسط کارشناسان در سامانه سانکا ثبت شده است.

لازم به ذکر است آن دسته از اعضای که نسبت به اعلام و ثبت قراردادهای خود با دستگاه های دولتی و خصوصی در سامانه سانکا اقدام ننموده اند در استعلام و اعتبارسنجی دستگاه های اجرایی، پروانه اشتغال آنها نامعتبر اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ اعضای حقیقی و حقوقی سَنَم پایتخت هم تاکنون بیش از ۱۴۰۰ مورد قرارداد خود اشتغالی در پروفایل خود در سامانه سانکا ثبت نمودند.

114
11 تیر 1402 - 0:00