رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی پایتخت از ارائه خدمات فنی و مهندسی سازمان در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران خبر داد.

1401-9-26
 رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی پایتخت از ارائه خدمات فنی و مهندسی سازمان در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران خبر داد.


‍ رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی پایتخت:

 

 ارائه خدمات فنی و مهندسی سازمان در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران اجرایی می گردد

 

به گزارش روابط عمومی سَنم استان، مرتضی کوچک زاده، رییس سازمان در کارگاه آموزشی توسعه فضای سبز شهری گفت؛ با عنایت به پتانسیل بالقوه سَنَم پایتخت از نظر اعضای حقیقی و حقوقی، آمادگی سازمان را در ارائه خدمات فضای سبز و توسعه فضای سبز شهری با استفاده از این ظرفیت اعلام نمود.

 

کوچک زاده در این کارگاه اظهار کرد؛ این سازمان طبق برنامه ریزی هدفمند، برگزاری نشست مشترک با تمام شهرداران و معاونین خدمات شهری مناطق ۲۲ گانه پایتخت را در دستور کار قرار داده تا در توسعه فضای سبز شهری، اعضای سازمان بر اساس تخصص و مهارت مشارکت بالقوه داشته باشند.

 

وی در ادامه با تاکید بر اینکه نخستین جلوگاه بصری کشاورزی در سطح شهر فضای سبز شهری بوده که این امر در زندگی شهروندان میتواند نقش به سزایی داشته باشد، با انجام این امر توسط پیمانکاران واجد شرایط و تخصصی این موضوع بیش از پیش محقق می گردد.

 

رییس سَنَم پایتخت افزود؛ این سازمان با دارا بودن پیمانکاران واجد شرایط و مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیر دولتی می‌تواند در تمامی امور مرتبط با توسعه فضای سبز شهری از جمله احداث، نگهداری و توسعه فضای سبز و نظارت بر سایر موارد ذی مدخل را انجام دهد.

 

مرتضی کوچک زاده اظهار نمود؛ بر اساس ماده (۲) آیین‌نامه اجرایی قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اعضای سازمان (حقیقی و حقوقی) برای فعالیت‌های مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی ملزم به داشتن پروانه اشتغال از سازمان می‌باشند.

 

شایان ذکر است؛ این کارگاه در شهرداری باقر شهر شهرستان ری و با حضور رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان، شهردار منطقه، معاونین خدمات شهری و مسئولین ادارات فضای سبز شهرداری های مناطق ۲۲ گانه برگزار گردید.

271
26 آذر 1401 - 0:00