گرامیداشت بیست و هشتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی

روابط عمومی بازوی قدرتمند یک سازمان است
گرامیداشت بیست و هشتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری در مراسم روز روابط عمومی که در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت بیست و هشتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: با احترام به همه ارتباط گران، کارگزاران روابط عمومی، خبرنگاران و انسان های شریف و آزاده ای که در مسیر دسترسی همگان به اطلاعات قدم برداشته، دست همکاری و همیاری منصفانه به سوی نهاد روابط عمومی و رسانه دراز می کنم.

وی ادامه داد: امیدواریم این تعامل به تقویت اعتماد متقابل، ارتباط پایدار و همدلی و تفاهم میان مردم و مراجعین بخش کشاورزی بیانجامد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تصریح کرد: روز روابط عمومی فرصتی برای بررسی فعالیت ها طی یک سال است؛ باید هر سال مشکلات و ضعف ها در حوزه روابط عمومی بررسی و کنکاش شود.

منصوری تاکید کرد: روابط عمومی باید به ابزار روز مجهز شود و تاثیرات آن در بخش رسانه خصوصا کشاورزی مشهود باشد.

وی بیان داشت: همچنین روابط عمومی می تواند پل ارتباطی با تولید کننده باشد و مشکلات آن ها را مطرح و حل و فصل کند.

منصوری در ادامه افزود: از این رو رسالت بزرگی بر دوشمان است؛ روابط عمومی نیز در این بین نقش پررنگی دارد چراکه با انعکاس برنامه های اقتصاد مقاومتی (همیاری و همکاری کشاورزان، منعکس کردن انتظارات مردم و ...) می تواند مردم را پای کار بیاورد و به عنوان بازوی قدرتمند در تمامی بخش ها خصوصا بخش های تخصصی باشد.

علیرضا بزرگی گفت: روابط عمومی به عنوان قلب تپنده سازمانها و نهادها عمل می کند و به عنوان چشم بینای ادارات مطرح می شود وی در ادامه افزود با تسهیل صدور مجوز های لازم برای احداث گلخانه و کم کردن از حجم استعلامات مربوطه ، کشت گلخانه ای توسعه می یابد و روابط عمومی در ارتقا سطح آگاهی مخاطبان در این زمینه نقش بسیار تاثیر گذاری دارند.

1298
28 اردیبهشت 1395 - 0:00