محقق شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی نیازمند فعالیت شبانه روزی است

ارائه برنامه ها روی کاغذ کافی نیست
محقق شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی نیازمند فعالیت شبانه روزی است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری در هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که امروز در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد، گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که امسال، سال اقتصاد مقاومتی و اقتصاد و عمل نامگذاری شده است باید در راستای محقق شدن شعار امسال تلاش دوچندان کنیم و آن را به عنوان راه حلی برای علاج بیماری مزمن اقتصاد کشور بدانیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تمامی مسئولان پای کار باشند، ادامه داد: اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی در تمامی سازمان ها به خصوص جهاد کشاورزی استان تهران، تکلیفی شرعی و اداری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت: در حال حاضر تمامی برنامه ها تدوین شده و از حوزه برنامه ریزی خارج شده ایم بنابراین نباید وقت را تلف کرد.

منصوری گفت: باید تمامی واحدهای تخصصی و پشتیبانی گزارش عملکرد خود را روزانه ارائه بدهند، ضمن اینکه هر هفته جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سازمان برگزار و مدیران عملکرد خود را گزارش دهند.

وی تاکید کرد: بنای مدیران تنها نوشتن بر روی کاغذ نباشد بلکه تمامی برنامه ها باید منسجم پیگیری شود چراکه ارکان نظام دقت نظر بسیاری بر اقتصاد مقاومتی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت: در جلسه ای که با استانداری داشتیم مقرر شد که هماهنگی های لازم در خصوص برنامه تولیدی انجام شود و برنامه های اثر بخش رسانه ای در راستای اقتصاد مقاومتی با کمک بخش ترویج و روابط عمومی صورت بگیرد.

منصوری با بیان اینکه بستر برای محقق شدن برنامه های اقتصاد مقاومتی مهیا است، گفت: مدیران از صحبت و توجیه کردن دوری کنند ضمن اینکه به ارائه برنامه های آینده بپردازند؛ مدیران باید در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی متعهد و وفادار باشند.

گفتنی است، در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران که با حضور جمعی از مدیران برگزار شد، در خصوص تامین منابع مالی ، تسهیل در صدور مجوزها، پیگیری پرونده ها، کشت فراسرزمینی و جذب سرمایه گذار و ... بحث و گفت و گو شد.

1023
20 اردیبهشت 1395 - 0:00