پیام رییس سازمان نظام مهندسی کشاوزی و منابع طبیعی استان تهران به مناسبت روز مهندس

1399-12-05
پیام رییس سازمان نظام مهندسی کشاوزی و منابع طبیعی استان تهران به مناسبت روز مهندس

پنجم اسفند، سالروز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی، دانشمند شهیر و نامدار میهن عزیزمان به نام «روز مهندسی» نام‎گذاری شده است.
بدون شک نام‎گذاری زادروز این شخصیت نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندسی، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند مهندسین به عنوان تلاشگران و پیشگامان پیشرفت و سازندگی در کشور می‎باشد که با تعهد و تفکر در عرصه علم و عمل بی‌هیچ چشمداشتی تلاش می‌کنند. جایگاه رفیع مهندس و مهندسی در اندیشه و تاریخ کشور عزیزمان یادآور ابتکار، آفرینش، خلاقیت و زمینه‌ساز رشد و پیشرفت کشور درطول اعصار بوده و می باشد.
سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران به عنوان تخصصی ترین سازمان مردم نهاد در حوزه کشاورزی در طی سالهای گذشته پس از فراز و نشیب های فراوان به شکر پروردگار امروز به جایگاهی ارزشمند و معتبر نائل آمده و توفیقات کسب شده را مدیون نقش‎آفرینی و توانمندی مهندسان ارزشمند و متعهد این سازمان می داند که به عنوان بازوان پرتوان عرصه کشاورزی در صف خدمت به جامعه، صادقانه و خالصانه انجام وظیفه می نمایند.
اینجانب با بزرگداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر مهندس، فرصت را مغتنم شمرده از زحمات کلیه مهندسین عزیزی که با تلاش، عزت و غیرت در جهت سازندگی و آبادانی ایران کوشش می کنند به ویژه خانواده بزرگ نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان قدردانی و سپاسگزاری نموده و ضمن تبریک این روز، توفیقات روزافزون این قشر ارزشمند و پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت استان مخصوصا" به کشاورزان عزیز و زحمتکش از درگاه خداوند متعال خواستارم.

4010
5 اسفند 1399 - 0:00