چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی(سنتی)

چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) با همت ستاد توسعه فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی 21 تا 24 آبان 1397 در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.
چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی(سنتی)

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان تهران چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی، از سال ۱۳۹۱، هر دو سال یکبار توسط ستاد توسعه گیاهان دارویی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و دفتر طب ایرانی وزارت بهداشت که از سال ۱۳۹۲، هماهنگی بخش دانشگاهی، برپایی سلامتکده طب ایرانی و غرفه کودک و نوجوان نمایشگاه را بر عهده داشته، امسال نیز در برگزاری چهارمین دوره از این رویداد ملی، همکاری می‌کند.

 

تالیفات و نشر آثار مرتبط با گیاهان دارویی و طب ایرانی، آموزش و آموزشکده در صنعت گیاهان دارویی و طب ایرانی ، فناوری‌های نوین در کشت و فرآوری محصولات ارگانیک و گیاهان دارویی و طب ایرانی و فرآورده‌های مرتبط با آن، از جمله محورهای برگزاری چهارمین جشنواره گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی بوده و جشنواره دانش‌آموزی، به‌عنوان یکی از حوزه‌های قابل‌ توجه در این رویداد، مطرح است.

 

همچنین طبق روال سال‌های گذشته، فن‌بازار و بخش نوآوری‌های صنعت گیاهان دارویی و نمایشگاه گیاهان زنده نیز در کنار نمایشگاه محصولات گیاهان دارویی و فرآورده‌های طبیعی، برپا می‌شود.

گفتی است که جناب آقای مهندس بزرگی ریاست محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی استان تهران در روز افتتاحیه ضمن بازدید از غرفه سازمان و سایر غرفه های نمایشگاه به اهمیت جایگاه گیاهان داروئی اشاره کرد و اعلام نمود سازمان با توجه به جایگاه قانونی و ابزارهای موجود میتواند در زمینه ی کشت و کسب وکارهای گیاهان داروئی همکاری لازم را در حوزه های علمی، آموزشی و پژوهشی و حتی حوزه های بازار و بازرگانی داشته باشد.

مهندس بزرگی خاطر نشان کرد که با ساماندهی و نظارت بیشتر فعالیت های این بخش سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران از جنبه ی قانونی و ساختار سازمانی و همچنین نیروی استانی متخصص آمادگی ورود به این عرصه را دارد.
چهارمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی، ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه سال جاری از ساعت ۹ الی 18 ، در ۱۴ محور در مصلای تهران برگزار می‌شود و از علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه دعوت بعمل می آید که جهت بازدید از غرفه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، به شبستان غرفه 344 مراجعه نمایند.

 

 

photo-۲۰۱۸-۱۱-۱۲_۰۱-۱۲-۵۰.jpg

1934
21 آبان 1397 - 0:00