سکان صنایع شیر ایران در دست دکتر سید ابراهیم حسینی

عضو شورای مرکزی سازمان نظام مهندس استان تهران مدیر عامل صنایع شیر ایران شد
سکان صنایع شیر ایران در دست دکتر سید ابراهیم حسینی

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران با در جلسه ای با حضور دکتر جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، معاون امور اقتصادی و سرمایه گذاری صندوق، هیات مدیره هلدینگ صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی، هیات مدیره صنایع شیرایران، دکتر سید ابراهیم حسینی به عنوان مدیرعامل صنایع شیر ایران معرفی شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این جلسه با اشاره به بازنشسته محور بودن صندوق گفت: امیدوارم دکتر حسینی به دلیل ارتباطاتی که با دانشگاه، و مراکز صنایع غذایی دارند، بتواند با کمک دوستان یک سرفصل جدید برای پیشبرد صنعت غذایی و کسب سود 20 درصدی تعریف کند.
دکتر جمشید تقی زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی اظهار داشت: به فرموده حضرت آقا هر کس بتواند کالای ایرانی را صادر کند سرباز نظام است. ما هم باید در این صنعت پوتین بپوشیم و به کشورخدمت کنیم.
وی با اشاره به مشکل اصلی صنایع شیر ایران مبنی بر فروش بیان داشت: حتما در کیفیت فروش و ارتقا ارزش سبد کالا باید از همه ظرفیت ها استفاده شود تا به سهم واقعی بازار برسیم.
در این مراسم مدیرعامل جدید صنایع شیرایران نیزضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل صندوق بازنشستگی و هیات همراه گفت: با ایجاد سرفصل جدید در مدیریت صنایع غذایی بدنبال تحول اساسی برای ارتقا جایگاه شرکت صنایع شیر ایران در رهبری صنعت لبنیات هستیم.

دکتر سید ابراهیم حسینی افزود: نگاهی دورن گروهی به منابع انسانی ارزشمند شرکت صنایع شیر ایران دارم. چون معتقدم برای تکمیل زنجیره غذایی به هم افزایی درونی احتیاج است.
وی با اشاره به سیستمی کار کردن اجزای مختلف در مجموعه شرکت خاطر نشان کرد:رویکرد ما یک رویکرد اقتصادی است و با استفاده از برند معتبر پگاه بدنبال افزایش سود عملیاتی در مجموعه شرکت هستیم.

گفتنی است؛ دکتر سید ابراهیم حسینی دارای سوابقی ازجمله دانشیار رشته صنایع غذایی، نایب رئیس هیات مدیره فدراسیون صنایع غذایی کشور، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل در بخش های خصوصی صنعت غذا، رئیس کمیته صنایع غذایی سازمان نظام مهندسی کشاورزی، عضو شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران ،عضو شورای سیاست گذاری صنایع غذایی وزارت جهاد کشاورزی، مشاور شرکت های مختلف صنایع غذایی، مدیرکل توانمندسازی دانشگاه آزاد اسلامی است.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و اعضای این سازمان ضمن تبریک به این عضو برجسته شورا، آرزوی تسریع در دستیابی به منویات مقام معظم رهبری درسال حمایت از کالای ایرانی رادارد وامیدوار است مهندسان بخش کشاورزی بتوانند در این راستا وپیاده سازی برنامه های جدید به این شرکت کمک کنند.

1694
15 اردیبهشت 1397 - 0:00