فراخوان ثبت نام دوازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های آبیاری تحت فشار

دوازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های آبیاری تحت فشار در تاریخ های ۹ و ۱۰ آذرماه سالجاری به صورت سراسری در حوزه های امتحانی مورد نظر برگزار خواهد شد.
فراخوان ثبت نام دوازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های آبیاری تحت فشار

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران و به نقل از معاونت آموزشی و فنی، بر اساس هماهنگی های انجام شده با دفتر مجری توسعه سامانه های نوین آبیاری، دوازدهمین آزمون طراحی و اجرای سامانه های آبیاری تحت فشار در تاریخ های ۹ و ۱۰ آذرماه سالجاری به صورت سراسری در حوزه های امتحانی مورد نظر برگزار خواهد شد.
لذا متقاضیان آزمون مذکور می توانند از روز شنبه ۲۴ تیرماه لغایت ۳۱ مردادماه سالجاری با مراجعه به کارتابل خود در سامانه ثبت نام الکترونیکی سازمان به آدرس iaeo.ir از طریق منوی کاربری نسبت به ثبت نام آزمون مذکور اقدام نمایند.
لازم به یادآوری است متقاضیانی که در دوره های دهم و یازدهم آزمون مذکور در یکی از آزمون های اجرا و یا طراحی قبول شده اند، بایستی صرفا در آزمونی که نمره قبولی را کسب نکرده اند، ثبت نام نمایند.
همچنین آن دسته از متقاضیانی که در آزمون یازدهم علی رغم کسب معدل قبولی در هر دو بخش طراحی و اجرا، تنها در یک درس نمره قبولی را کسب نکرده اند، شامل آزمون تک درس شده و در مرحله ثبت نام بایستی گزینه مربوطه را به همراه درس مورد نظر انتخاب نمایند. ضمنا حوزه های امتحانی و دستورالعمل برگزاری آزمون یاد شده متعاقبا ارسال خواهد شد.

1520
24 تیر 1396 - 0:00