اجرای طرح توانمندسازی اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای کارآفرینی در ۱۰ استان

۲۵ دی ۱۳۹۵
اجرای طرح توانمندسازی اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای کارآفرینی در ۱۰ استان

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی استان تهران و به نقل از روابط عمومی سازمان مرکزی، معاون برنامه ریزی و کارآفرینی سازمان نظام مهندسی و منابع طبیعی کشور اعلام کرد: با برنامه ریزی انجام شده در سازمان، طرح توانمندسازی اعضاء درفاز اول در ۱۰ استان کشور اجرا می شود.
قریشی افزود: در فاز اول این طرح استان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، زنجان، فارس و کرمان تحت پوشش قرار گرفته اند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه توانمندسازی اولویت اصلی برای راه اندازی کسب وکار در بخش کشاورزی است، گفت نرخ بالای بیکاری دانش آموختگان کشاورزی ایجاب می کند همه همکاران همت جهادی داشته باشند چراکه با توجه به تعداد اعضای سازمان در هر استان، در مجموع ظرفیت ۲۱ هزار نفری برای اجرای طرح تامین شده و باید از این فرصت فراهم شده حداکثر بهره برداری را داشته باشیم.
در پایان وی ضمن اشاره به اینکه برای تسریع در اجرا، بخشی از طرح بصورت الکترونیکی و در سامانه کشاورزیار به آدرس www.keshavarzyar.net اجرا می شود، از برنامه سازمان برای فاز دوم طرح نیز در آینده نزدیک خبر داد.

1796
25 دی 1395 - 0:00