دوره آموزش عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار - دیپلماسی تجاری

7 آبان ماه آغاز خواهد شد.
دوره آموزش عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار - دیپلماسی تجاری

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، دوره آموزش عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار - دیپلماسی تجاری برای نخستین بار در استان تهران در سطح دکتری روز جمعه 7 آبان ماه در محل سازمان برگزار می شود.

این دوره توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران برگزار و با اعطای گواهینامه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری وسازمان انجام می شود.

افزایش توان تجزیه و تحلیل مسائل و موقعیت های اقتصادی و بازرگانی در محیط بین الملل، توانمندسازی در موقعیت های اقتصادی و بازرگانی، افزایش مهارت های برقراری و هدایت روابط تجاری، گسترش روابط کارکردی مدیران در بخش اقتصاد و دیپلماسی تجاری و افزایش قابلیت بهره برداری از ابزارهای ارتباطی از جمله مهم ترین اهداف این دوره است.

مخاطبان اصلی این دوره رایزنان اقتصادی، مدیران عامل و کارآفرینان، مدیران ارشد و میانی سازمان ها، کارشناسان فعال و فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد مؤسسات آموزش عالی رشته های مختلف دانشگاهی می باشند.

دوره عالی مدیریت حرفه ای کسب و کار طی دو سال به مدت ۴۰۰ ساعت آموزشی، شامل سه ترم به صورت حضوری و یک ترم به صورت نیمه حضوری به منظور ارائه پروژه پایان نامه و با بهره گیری از دانش و تخصص اساتید مجرب دانشگاه های معتبر داخلی و بین المللی و نیز اعضای هیأت علمی مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، سازمان توسعه تجارت و رایزن های اسبق اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار می شود.

لازم بذکر است علاقمندان به گذراندن دوره فوق الذکر می توانند به واحد آموزش مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88535580 تماس حاصل نمایند

1278
26 مهر 1395 - 0:00