چهارمین جلسه شورای هماهنگی شهرستانها

در شهرستان شهریار برگزار شد.
چهارمین جلسه شورای هماهنگی شهرستانها

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، جلسه شورای هماهنگی شهرستانها با حضور علیرضا بزرگی رییس سازمان، تمامی نمایندگان شهرستانها،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهریار، مسئولین شهرداری، اداره اوقاف، تشکل ها و تعاونی های بخش و بهره برداران بزرگ شهرستان شهریار برگزار شد.
رضا اسماعیلی مسئول دفتر نمایندگی شهرستان شهریار ضمن خوش آمدگویی به حضار در جلسه از مهمترین فعالیت های انجام شده توسط دفتر شهرستان شهریار و همچنین در خصوص موانع و مشکلات پیش روی و راهکارهای رفع موانع مربوطه گزارشی ارائه نمود.
در این نشست علیرضا بزرگی ضمن تقدیر از عوامل برگزاری این جلسه اظهار داشت: شهرستان شهریار در زمینه کشاورزی و دامداری دارای پتانسیل بالایی است که می شود اقدامات موثری در این راستا انجام داد.
بزرگی با اعلام این موضوع که سازمان نظام مهندسی آمادگی همکاری و ارائه خدمات فنی به تولیدکنندگان و بهره برداران را دارد گفت: امید است با ارائه راهکارههای مناسب بتوان گام اساسی در جهت ارتقاء بخش کشاورزی برداریم هر چند در این راه نیازمند استفاده شایسته از تمام ابزارها و امکانات هست چون عرصه،عرصه گسترده ای است.
در ادامه مهندس بزرگی گفت: با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های موجود در سازمان آمادگی همکاری همه جانبه در بخش های اجرا و نظارت در حوزه توسعه و استاندارد سازی فضای سبز و همچنین ساماندهی بازار محصولات سالم با شهرداری در شهرستان شهریار امکان پذیر می باشد.
در ادامه حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه همکاری مشترک ارائه نمودند و در پایان جمع بندی کلی از مطالب ارائه شده صورت پذیرفت.

1185
24 مرداد 1395 - 0:00
photo-2016-08-14 photo-2016-08-14