مانع توسعه کشت های گلخانه ای نشویم

تسهیل کننده راه باشیم
مانع توسعه کشت های گلخانه ای نشویم

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری در بیست و ششمین جلسه توسعه ستاد کشت های گلخانه ای و قارچ استان با تاکید بر اینکه بحث اصلی وزارت جهاد کشاورزی، توسعه کشت های گلخانه ای است، گفت: برای استفاده بهینه از منابع آبی و خاکی چاره ای جز توسعه کشت های گلخانه ای نداریم.

وی افزود: به موازات توسعه کشت های گلخانه ای موضوع صادرات نیز باید پیگیری شود چه بسا که در این خصوص سازمان صنعت و معدن و بازرگانی هم ورود پیدا کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: توسعه واحدهای گلخانه ای امر اجتناب ناپذیر است؛ باید تمامی بخش های مربوطه از جمله بانک، شهرداری و ... برای تسهیل در امر توسعه کشت های گلخانه ای تلاش کنند.

منصوری با تاکید بر اینکه در بحث توسعه کشت های گلخانه ای تمامی مسئولان و بخش ها باید دغدغه این امر را داشته باشند، تصریح کرد: با توسعه کشت های گلخانه ای باید بهره وری را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: از این رو برای رسیدن به هدف باید روند کار را تسهیل کنیم نه اینکه خود مانع اجرای این امر باشیم بنابراین لازم است تمامی بخش ها برای صدور مجوز توسعه کشت های گلخانه ای با سازمان ها هماهنگی و مساعدت لازم داشته باشند.

1222
29 تیر 1395 - 0:00