برای محقق شدن 2 هزار هکتار توسعه کشت های گلخانه ای

باید فروش محصولات کشاورزی را تسهیل کنیم همین امر به معنای برداشتن سدی در جهت رسیدن به هدف است.
برای محقق شدن 2 هزار هکتار توسعه کشت های گلخانه ای

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری در بیست و پنجمین جلسه ستاد توسعه کشت های گلخانه ای و قارچ خوراکی استان تهران گفت: روند توسعه در هر جامعه ای جریان دارد؛ برای محقق شدن 2 هزار هکتار در جهت توسعه کشت های گلخانه ای باید هرآنچه که هست مورد استفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی با رسیدن به بالندگی باید تمامی اهداف خود را نظارت کند و توسعه بدهد چراکه تمام بخش های تخصصی را در اختیار دارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان تهران تصریح کرد: شهرستان هایی که از ابتدای سال تاکنون عملکرد ضعیفی داشته اند باید با فرمانداری های آن شهرستان وارد بحث شد.

منصوری با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین مشکلات در جهت توسعه کشت های گلخانه ای استعلام آب است، گفت: مقرر شده بود واحدهایی که دارای پروانه بهره برداری معتبر هستند نیازی به استعلام ندارند از این رو نیاز است این مشکل با سازمان آب منطقه ای حل و فصل شود.

وی عنوان کرد: لازم است که تمامی طرح های بالای یک هکتار که قبلا متقاضی داشته اند توسط معاونت تولیدات گیاهی پیگیری و رفع مشکل شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه آموزش و ترویج از جمله موضوعات مهم برای توسعه کشت های گلخانه ای است، بیان داشت: در این راستا برنامه هایی تدوین شده است و لازم است که در این بخش برای محقق شدن 2 هزار هکتار جامعه هدف مشخص شود.

منصوری خاطرنشان کرد: از سویی دیگر باید دید که آیا با تمدیدهایی که در جهت شناسایی اولیه صورت می گیرد می توان به نتیجه رسید یا خیر؟!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تاکید کرد: برای محقق شدن 2 هزار هکتار توسعه کشت های گلخانه ای باید فروش محصولات کشاورزی را تسهیل کنیم همین امر به معنای برداشتن سدی در جهت رسیدن به هدف است.

1271
21 تیر 1395 - 0:00