تبیین الزامات مدیریتی بخش کشاورزی برای مدیران وزارتخانه

از سوی وزیر جهاد کشاورزی
تبیین الزامات مدیریتی بخش کشاورزی برای مدیران وزارتخانه

پایش هوشمندانه و مستمر، آینده نگری و پیگیری و نظارت دایمی محیط کشاورزی از الزامات مدیریتی برای مدیریت بخش کشاورزی است که دایم در مواجهه با تغییرات طبیعی و اقتصادی و اجتماعی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا)، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی کشورمان در بخشی از اظهاراتش در نشست شورای مدیران که شامگاه دیروز در وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، با بیان این که پایش هوشمندانه و مستمر، آینده نگری و پیگیری و نظارت دایمی محیط کشاورزی از الزامات مدیریتی برای مدیریت بخش کشاورزی است، افزود: این ضرورت از آنجا اهمیت پیدا می کند که محیط کشاورزی به صورت پیوسته در مواجهه با تغییرات طبیعی و اقتصادی و اجتماعی قرار دارد.
وی اضافه کرد: ویژگی بدون تعطیلی و وقفه ناپذیری کارهای کشاورزی ایجاب می کند، مسایل و موضوع های کشاورزان و تولیدکنندگان فارغ از کمبودها و تنگناهای موجود و خارج از روال و روش های مرسوم اداری پیگیری، تدبیر و رسیدگی شود.
حجتی با تاکید بر لزوم تسهیل و تسریع در امور تولید کنندگان، فعالان و صادر کنندگان محصولات کشاورزی اظهار داشت: با پیش بینی به موقع و پیش از وقوع مسایل و مشکلات فعالان کشاورزی و با انجام هماهنگی و اتخاذ تمهیدات لازم، باید بستر های انجام راحت و روان کارها فراهم شود.
وزیر جهادکشورمان با اشاره به این که فرصت سازی از ظرفیت های بالقوه کشور برای توسعه کشاورزی ضروری است، خاطرنشان ساخت: دستاوردهای کشاورزی در عرصه های مختلف در این دوره با وجود محدویت ها و تنگناهای اقلیمی و اعتباری در پرتو فرصت سازی از ظرفیت پیرامونی موجود و بدون استفاده، حاصل شده است.

1289
20 تیر 1395 - 0:00