بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته

در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد
بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. نمایشگاه ایران آگروفود امسال که از دوشنبه هفته گذشته شروع شد و تا روز پنجشنبه ادامه داشت.
احمد کبیری رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، علیرضا بزرگی رییس سازمان استان تهران، جهانگیر عرب قائم مقام معاونت باغبانی وزارت جهاد کشاورزی و جمعی از مقامات و مسئولان سازمان ها ، نهادها و شرکت های مرتبط از غرفه سازمان در سالن 44 بازدید کردند.
علیرضا بزرگی برگزاری و برپایی نمایشگاه‌ها را نیز، یکی از روش های تاثیرگذار دانست و افزود: بازدید از نمایشگاه در یک بازه زمانی به خودی خود یک فرصت محسوب می شود که علاقمندان از آخرین دستاوردهای این صنعت، بخصوص فعالیت های سازمان مطلع شوند و همچنین فرصتی برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد. دستاوردهای این تعاملات، نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری فیمابین دست اندرکاران است که نقش معنی داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می نمایدو فرصتی تکرار نشدنی را در اختیار فعالان این حوزه در داخل و خارج کشور قرار دهد تا با یافتن مخاطبان بالقوه خود، سطح تعامل بین المللی خویش را بطور چشمگیری ارتقاء بخشند .
در ادامه علیرضا بزرگی با بازدید از غرفه های داخلی و خارجی به موضوع ساخت گلخانه های مدرن، با کیفیت و با کمترین هزینه ساخت پرداخت.

1409
16 خرداد 1395 - 0:00
.jpg .jpg .jpg