تسهیل در صدور مجوزها، انعقاد قراردادها و اقدام برخی از سرمایه گذاران برای احداث گلخانه بدون تسهیلات

از جمله نکات مثبت برگزاری جلسات ستاد توسعه کشت گلخانه ای است.
تسهیل در صدور مجوزها، انعقاد قراردادها و اقدام برخی از سرمایه گذاران برای احداث گلخانه بدون تسهیلات

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری در حاشیه نوزدهمین جلسه ستاد توسعه کشت گلخانه ای و قارچ استان تهران، توسعه کشت گلخانه ای را به عنوان محوری ترین موضوعات اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: لازم است که در تمامی شهرستان ها ستاد توسعه کشت گلخانه ای تشکیل شود.

وی ادامه داد: طی جلساتی که در این مدت برگزار شده می توان گفت که تاکنون روند مطلوبی در خصوص توسعه کشت های گلخانه ای طی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت: همکاران ستادی و شعب بانک ها تمامی پرونده های موجود در شهرستان ها را رصد و تا مرحله انعقاد قرارداد موضوع را پیگیری می کنند؛ ضمن اینکه در این راستا همکاران ترویجی برای ترغیب کشاورزان، بهره برداران و سرمایه گذاران در جهت اعلام آمادگی و احداث واحدهای گلخانه ای اقدامات خوبی انجام داده اند.

منصوری تصریح کرد: تسهیل در صدور مجوزها، انعقاد قراردادها و اقدام برخی از سرمایه گذاران برای احداث گلخانه بدون تسهیلات با ترغیب مدیران شرکت شهرستان ها از جمله نکات مثبت برگزاری جلسات ستاد توسعه کشت گلخانه ای است.

گفتنی است، مکاتبه با شرکت توزیع برق منطقه ای تهران به منظور تسریع در حل مشکل رفع معارضین حریم بزرگراه جهت تامین برق مورد نیاز شهرک گلخانه ای، برگزاری جلسه ای طی هفته آینده به منظور راه اندازی شهرک گلخانه ای مورد درخواست شرکت کشت و صنعت جماران (شهر آفتاب) با حضور نمایندگان شرکت شهرک ها، مدیریت باغبانی، مدیریت جهاد کشاورزی تهران و شرکت کشت و صنعت جماران، اقدام نسبت به اصلاح میزان مبلغ معرفی تسهیلات با کسر افراد انصرافی و توسط مدیریت باغبانی و مدیریت امور سرمایه گذاری با هماهنگی بانک کشاورزی و ... از جمله مواردی بود که در نوزدهمین جلسه ستاد توسعه کشت گلخانه ای و قارچ استان تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

1209
9 خرداد 1395 - 0:00