جلسه کارگروه توسعه کشت گلخانه

روز دوشنبه مورخ 13 اردیبهشت ماه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، جلسه کارگروه توسعه  کشت گلخانه در شهرستان پیشوا روز دوشنبه با حضور معاون استاندار و مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران و مدیر صدور پروانه ها و مجوز های سازمان در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

نقشه کاداس روستایی که در سه پلاک فرعی قراردارند توسط فرمانداری و جهاد کشاورزی برای صدور سند ها پیگری لازم صورت پذیرد و توافقی برای استعلام های موازی و هزینه های طرح های توجیهی توسط بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی به نتیجه برسد.
 تعداد بسیاری از گلخانه ها در سطح پیشوا با ارائه تسهیلات مورد نیاز واحد های گلخانه ، ۱۲۰ گلخانه از سنتی به مکانیزه تبدیل شده است.
فرماندار پیشوا اظهار داشت: هم چنین با اجرای ۴ و نیم کیلومتر از طرح انتقال گاز به گلخانه های سطح شهرستان ، یکصد و پنجاه گلخانه از تسهیلات گاز شهری برخوردار شدند.
وی افزود: در صورتی که این خط ۱۰ کیلومتری انتقال گاز به طور کامل اجرا گردد ، بیش از ۳۰۰ گلخانه دیگر نیز از تسهیلات گاز بهره مند خواهند شد .
لازم به ذکر است در این جلسه نیز معاون برنامه ریزی استانداری تهران ، مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران و مدیر صدور پروانه ها و مجوز های سازمان نیز به ایراد سخنرانی پرداختند در پایان این جلسه بر اساس مسائل و کمبودهای ارائه شده از سوی فرماندار ، تصمیمات لازم از سوی معان برنامه ریزی استاندار اتخاذ گردید

1346
14 اردیبهشت 1395 - 0:00