منابع مالی بخش کشاورزی در بودجه سال 95 تقویت می شود

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از حمایت و تقویت منابع مالی بخش کشاورزی در سال آینده خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، حمید پور محمدی در نشست معاونان و مدیران ارشد وزارت جهادکشاورزی گفت: به رغم محدودیت های منابع مالی ، سازمان مدیریت و برنامه ریزی سعی در تقویت تامین منابع مالی وزارت جهادکشاورزی و زیر مجموعه های آن از جمله بخش تحقیقات ، دامپزشکی ، آبیاری تحت فشار و حمایت از تولید دانه های روغنی در سال 95 دارد.

وی اهتمام وزارت جهادکشاورزی در مورد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در اقتصاد مقاومتی برای حوزه کشاورزی تفاوت هایی قایل شدیم و قرار است با اهداف کمی دوسال ، پنج سال و 10 سال ، بسته های تامین مالی ، بسته های مشارکت مردمی ، بسته های برش استانی و بسته های دانش بنیان کردن تحقیقات همراه برنامه های وزارت جهادکشاورزی شود.

وی افزود : بخش کشاورزی را به عنوان مدلی برای سایر بخش های اقتصادی در قالب اقتصاد مقاومتی طی 10 روز آینده به ستاد ارایه خواهیم داد.

پور محمدی با اشاره به برنامه تولید ملی نیز اذعان داشت: در 12 برنامه تولید ملی ، امنیت غذایی یکی از برنامه ها است که تبدیل به 10 پروژه بزرگ شده که دارای زیر پروژه هایی است.

وی تصریح کرد : 18 نفر از معاونان و روسای سازمان های جهادکشاورزی از سوی وزیر جهاد کشاورزی به عنوان مسوولان این پروژه ها معرفی شده اند.

1180
4 بهمن 1394 - 8:11