امضاء تفاهم نامه همکاری با هدف ساماندهی فروشگاههای سموم شهر تهران

تفاهم نامه همکاری با اتحادیه تهیه و توزیع مواد اولیه کشاورزی و لوازم باغبانی و بهداشتی دامی در جهت سهولت دریافت پروانه فروشندگی سموم شیمیایی منعقد شد

به گزارش روابط عمومی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، تفاهم نامه همکاری فی ما بین سازمان و اتحادیه تهیه و توزیع مواد اولیه کشاورزی و لوازم باغبانی وبهداشتی دامی با هدف ساماندهی فروشگاه های سموم شهر تهران منعقد شد.

براساس این تفاهم نامه مقرر شد کلیه واحد های صنفی حقیقی و حقوقی که مایلند در کنار سایر خدمات کشاورزی، فروشندگی سموم شیمیایی کشاورزی را انجام دهند.با معرفی اتحادیه به سازمان نظام مهندسی جهت دریافت پروانه تاسیس و بهر ه برداری فروشندگان سموم دفع آفات نباتی مطابق ضوابط ان سازمان اقدام گردد.

همچنین واحد های صنفی که پروانه کسب خود را قبل از این تفاهم نامه اخذ نموده اند، با معرفی اتحادیه جهت دریافت پروانه بهره برداری و فروشندگی سموم شیمیایی کشاورزی به سازمان معرفی می شوند.

در این تفاهم نامه مقرر شد علاوه بر مسئولین فنی آماده به همکاری با فروشگاه ها ، با همکاری اتحادیه نسبت به برگزاری آموزش، آزمون و مصاحبه با مسئولین فنی جدید اقدام شود.

 

 

1335
30 دی 1394 - 11:25