بررسی بیش از ۷۰ درخواست متقاضیان صدور مجوزهای بخش کشاورزی

در نخستین روز رزمایش جهادی صدور مجوزها در شهرستا ن پاکدشت انجام شد:
بررسی بیش از ۷۰ درخواست متقاضیان صدور مجوزهای بخش کشاورزی

به گزارش روابط عمومی سنم استان، با عنایت به شعار سال "مهار تورم، رشد تولید" و تاکید سرپرست سازمان برای تسهیل در انجام درخواست های ثبت شده متقاضیان در سامانه های سماک و سانکا جهت اخذ مجوز واحدهای تولیدی اولین روز رزمایش جهادی صدور مجوزهای پایتخت با حضور مدیر صدور پروانه های ستاد در شهرستان پاکدشت انجام گردید.

در نخستین روز این رزمایش شوقی مدیر صدور پروانه های ستاد استان با ۷۹ نفر از بهره برداران شهرستان پاکدشت در محل دفتر نمایندگی گفتگو وضمن بررسی مسائل و مشکلات مطروحه روند اخذ مجوز سرمایه گذاران بخش کشاورزی، راهکار های لازم را برای تهسیل در صدور مجوز ارائه نمود.


در ادامه مدیر صدور پروانه های پایتخت به اتفاق مدیر دفتر نمایندگی با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پاکدشت دیدار و اهداف سازمان را از این رزمایش جهادی در سطح استان بیان کرد.


شایان ذکر است؛ تمامی متقاضیان سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و صدور مجوز در سطح استان می توانند به منظور رسیدگی هر چه سریع تر درخواست ها با مراجعه به سایت سازمان به آدرس www.anreo.com با کلیک بر روی گزینه گفتگوی برخط سوالات خود را مطرح و به صورت آنی پاسخ را از کارشناسان حوزه های مختلف دریافت نمایند.

129
24 مرداد 1402 - 0:00