بازدید اعضای کمیته رتبه بندی کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان

‍ در راستای رتبه بندی واحد های تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی کشور انجام شد:
بازدید اعضای کمیته رتبه بندی کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان

 

با عنایت به ثبت درخواست تقاضای رتبه بندی واحد های تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی، بازدید کارخانجات خوراک دام، طیور و آبزیان با حضور نمایندگان نظام مهندسی ، جهاد کشاورزی و اتحادیه خوراک دام، طیور و آبزیان انجام گردید.

به گزارش روابط عمومی سَنَم استان، به استناد جز ۴ بند (الف) ماده۴ قانون "حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی" مصوب هیئت محترم وزیران به شماره ۸۴۲۹۶/ت۵۷۵۲۶ه مورخ ۲۳ مهر ماه ۱۳۹۹، پس از ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه در سامانه سانکا اعضای کمیته رتبه بندی برای صحت سنجی از دو واحد بازدید نمودند.

 نظری نماینده سَنَم پایتخت در حاشیه این بازدید اظهار کرد؛ در راستای حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی همه متقاضیان شامل تمام شرکت ها و تولیدکنندگان کالا، خدمات و محصولات بخش اعم از زراعی، باغی، دام، طیور، شیلات و آبزیان، تجیهزات و ادوات، نهاده ها و ... بخش دولتی و خصوصی که دارای مجوز فعالیت می باشند از طریق ثبت درخواست الکترونیک در سامانه سانکا امکان دریافت گواهی مربوطه را دارا می باشند.

وی افزود؛ تمام مراحل درخواست صدور گواهی تشخیص صلاحیت و رتبه بندی واحد های مذکور به صورت کاملا الکترونیکی ثبت و توسط اعضای کمیته طی مراحل دسترسی اعطا شده در سامانه سانکا بررسی و امتیازات لازم بر اساس شاخص های فرم های تکمیل شده نهایی می گردد.

نظری در پایان یادآور شد؛ استان تهران دارای ۱۲ شرکت در این حوزه بوده که ۹ مورد در سامانه سانکا ثبت درخواست صدور گواهی فوق الذکر را انجام و سایر متقاضیان برای راهنمایی و کسب اطلاعات تکمیلی به سامانه سانکا و یا سایت سنم تهران به آدرس http://www.anreo.com قسمت گفتگوی برخط مراجعه و سوالات خود را در این خصوص ارسال و به صورت آنی پاسخ را دریافت نمایند.

438
10 تیر 1402 - 0:00