ارائه خدمات فنی و مهندسی به اعضا و فعالین بخش کشاورزی کاملاً به صورت الکترونیکی انجام می شود

سرپرست سنم پایتخت عنوان نمود:
ارائه خدمات فنی و مهندسی به اعضا و فعالین بخش کشاورزی کاملاً به صورت الکترونیکی انجام می شود

 سرپرست سنم پایتخت بر ارائه خدمات فنی و مهندسی به اعضا و فعالین بخش کشاورزی کاملاً به صورت الکترونیکی و غیر حضوری تاکید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی سنم استان، مرتضی کوچک زاده سرپرست سازمان نظام مهندسی کشاورزی پایتخت، با اشاره به الزام استفاده از بستر خدمات الکترونیک تمام ذی نفعان سازمان نظام مهندسی گفت؛ همه اعضا و بهره برداران بخش کشاورزی متقاضی دریافت خدمات فنی و مهندسی از سازمان بایستی در سامانه های سماک و سانکا ثبت نام و درخواست ارائه خدمات خود را انتخاب نمایند.

 

کوچک زاده افزود؛ پس از ثبت درخواست و تکمیل اطلاعات درخواستی در سامانه تمام پرداخت ها بر اساس تعرفه های ابلاغی و کاملا به صورت الکترونیک انجام می گردد.

 

وی در ادامه تاکید مکرر کرد؛ تمام درخواست متقاضیان سرمایه گذاری در کشاورزی (تاسیس، بهره برداری و ...) در سامانه های سماک و سانکا ثبت و سایر سامانه ها و مراجعه به ارگان ها و سازمان های تابعه برای پیگیری حضوری مورد تایید این سازمان نبوده و متقاضیان روند اخذ مجوز را به صورت کاملا الکترونیکی در کارتابل خود رهگیری کنند.

 

سرپرست سنم پایتخت در پایان خاطر نشان نمود؛ اعضا و ذی نفعان سازمان برای دریافت اطلاعات تکمیلی درخواست ثبت شده خود فقط به سامانه های فوق و سایت سنم سازمان به نشانیhttp://www.anreo.com قسمت گفتگوی برخط مراجعه و به صورت آنی سوالات خود را مطرح و پاسخ کارشناسان حوزه مربوطه را دریافت نمایند.

 

430
21 دی 1401 - 0:00