شرایط انتخاب پیمانکاران در سامانه سانکا فراهم شد

شرایط انتخاب پیمانکاران در سامانه سانکا فراهم شد
شرایط انتخاب پیمانکاران در سامانه سانکا فراهم شد

 

به منظور نظام بخشی در ساخت و احداث واحد گلخانه ای، تحقق سیاست های مجری توسعه گلخانه های کشور، فراهم آوری پیاده سازی استاندارها و موازین فنی و مهندسی، جلوگیری از ورود و مداخله اشخاص فاقد صلاحیت، سهولت انتخاب پیمانکاران و تقویت رقابت سازنده، شرایط انتخاب پیمانکاران در سامانه سانکا فراهم شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سنم، رییس سازمان مرکزی در ابلاغیه ارسالی به واحدهای استانی آورده است: امکان انتخاب پیمانکار واجد صلاحیت ساخت و احداث گلخانه از سوی متقاضیان و سرمایه گذاران بصورت برخط فراهم است و می بایست از این طریق نسبت به انتخاب پیمانکار مورد نظر اقدام نمایند.
بر این اساس، پیمانکار منتخب سرمایه گذار، موظف است نسبت به تکمیل مدارک و بارگذاری قرارداد در کارتابل عضویت خود در سانکا اقدام نموده و گزارش های لازم را ثبت نماید، در غیر این صورت از سامانه حذف می شود.
طبق این ابلاغیه، پروانه بهره برداری برای دارندگان پروانه تاسیس تنها در چارچوب ضوابط فوق الاشاره امکان پذیر می باشد.
شایان ذکر است، امکان اخذ و پرینت لحظه ای "گواهی صلاحیت ساخت واحد گلخانه ای" برای پیمانکاران واجد صلاحیت در کارتابل عضویت به صورت برخط فراهم می باشد و پیمانکاران می توانند این خدمت را به صورت غیرحضوری دریافت و به بانک ها، موسسات اعتباری و و سایر دستگاه های ذیربط ارایه نمایند.

138
7 آبان 1401 - 0:00