رونمایی از پایگاه اطلاعات فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی کشاورزی

با حضور معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی، از پایگاه اطلاعات فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی رونمایی شد.
رونمایی از پایگاه اطلاعات فنی و مهندسی سازمان نظام مهندسی کشاورزی


به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سنم، معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاعات فنی و مهندسی سنم، ضمن تأکید بر تکمیل و توسعه این پایگاه اطلاعات تخصصی کشاورزی، اظهار داشت: وزارت جهادکشاورزی با در اختیار داشتن آمار و اطلاعات فنی تولید در بخش کشاورزی، می تواند برنامه ریزی های دقیق تری برای توسعه و افزایش بهره وری بخش کشاورزی انجام دهد.
رییس سازمان مرکزی هم در این مراسم، بر ضرورت توسعه این مرکز اطلاعات فنی تأکید کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی بنا دارد ضمن توسعه پایگاه اطلاعات فنی و با در اختیار قرار دادن آمار و اطلاعات مورد نیاز متولیان و فعالان بخش کشاورزی، با هدف افزایش بهره وری در بخش کشاورزی و ارتقای ضریب نفوذ دانش، به کمک تصمیم گیران و تصمیم سازان بخش کشاورزی بیاید.
شایان ذکر است، پایگاه اطلاعات فنی و مهندسی سنم، اطلاعات و داده های مورد نیاز فعالان بخش کشاورزی از جمله؛ آمار تولید در واحدهای مختلف تولیدی(پیش بینی)، میزان مصرف نهاده ها، آمار دانش آموختگان بخش کشاورزی، کارشناسان دارای صلاحیت (پروانه اشتغال)، مسؤولین فنی واحدهای تولیدی و خدماتی، صدور مجوز واحدهای تولیدی و خدماتی، مراکز خدمات کشاورزی و منابع طبیعی غیردولتی، مراکز مهارت آموزی و توان افزایی و ... را در اختیار مخاطبان و ذینفعان قرار می دهد.

 

روش های دسترسی به پایگاه اطلاعات فنی و مهندسی سنم:

مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سنم به آدرس: agrieng.org

مراجعه به لینک مستقیم https://agrieng.org/information

 

142
7 آبان 1401 - 0:00