بیانیه رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس سازمان

سوم تیرماه بیستمین سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی که بزرگترین تشکل تخصصی و حرفه‌ای بخش کشاورزی است را به جامعه بزرگ مهندسین و صاحب نظران این حوزه و تعاونی¬ها و تشکل¬ها و اصناف بخش کشاورزی و اعضای محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی...
بیانیه رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران به مناسبت بیستمین سالروز تاسیس سازمان

سوم تیرماه بیستمین سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی که بزرگترین تشکل تخصصی و حرفه‌ای بخش کشاورزی است را به جامعه بزرگ مهندسین و صاحب نظران این حوزه و تعاونی ها و تشکل ها و اصناف بخش کشاورزی و اعضای محترم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می¬کنم.

آنچه که امروز می توان به عنوان نیاز اساسی بخش کشاورزی کشور دانست،"ارتقاء بهره وری بخش کشاورزی" است چرا که دوران کم توجهی به بخش کشاورزی به پایان رسیده است و نیازمند برنامه هایی برای افزایش راندمان با توجه به محدودیتهای جدی در عوامل تولید هستیم اگر چه در بخش کشاورزی به نسبت سایر بخش ها شاهد شکوفایی و رشد چشمگیری بودیم اما آنچه که شایسته و بایسته میهن عزیز و مردم توانایمان بود ادا نشد. به حق توانایی‌های دانش‌آموختگان و بهره برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی بسیار بالاتر از وسعت مرزهای ایران عزیز است و این مهم باید با بهره‌گیری از دانش و توانایی مهندسین کشاورزی به مرحله عمل و اجرا برسد امید است با همکاری سایر مدیران تلاشگر ایران عزیز نگاه ویژه‌ای نسبت به بخش کشاورزی و صنایع وابسته و لزوم نگاه علمی به این عرصه شود. چرا که اهمیت امنیت غذایی و لزوم توسعه کشاورزی و حفاظت از منابع طبیعی برای محقق شدن توسعه و رشد اقتصادی پایدار است لذا فرصت ها را باید مغتنم بشماریم چراکه تحقق امید ها نیازمند اعتماد به جوانان تحصیل کرده همراه با سعی و تلاش بی وقفه است.

در پایان از همه اعضای محترم شورا، پرسنل سازمان، بهره برداران، فعالان، تلاشگران، محققان و متخصصین بخش کشاورزی و منابع طبیعی که موجب تحقق رشد و توسعه این بخش شدند کمال تقدیر و تشکر را دارد و برای همه این بزرگواران شکوفایی و تعالی روز افزون آرزومندم.

علیرضا بزرگی

1485
3 تیر 1400 - 0:00